5 mei 2016

week 27.



Dat ik opnieuw zwanger ben, is ondertussen geen verrassing meer.
Wat voor mij wel telkens schrikken is, is dat de tijd zooooo snel voorbij vliegt. 

We zitten al op week 27.

KEEP CALM  13 WEEKS TO GO

Als ik denk aan wat er nog moet gebeuren, schiet ik soms een beetje in paniek...
  • De geboortelijst moet nog gelegd worden, de afspraak is gelukkig al wél gemaakt
  • De ontwerpen voor kaartjes en doopsuiker zijn min of meer afgewerkt
    Proefdrukken en verpakkingen moeten nog besteld worden
  • Aanvraag voor kraamgeld & kindergeld is nog niet in orde
  • Erkenning van de papa: ook niet in orde
Maar wat me écht laat stressen...
  • NAMEN: het geslacht is - ook voor ons - onbekend
    Hindernis 1: er moeten 2 namen gezocht worden
    Hindernis 2: oorspronkelijk hadden we nog steeds de jongensnaam in gedachten van de vorige zwangerschap. Helaas vindt wederhelft deze plots niet meer acceptabel.
    Hindernis 3: ik vind bijna geen enkele jongensnaam mooi. En ik ben niet de enige die akkoord moet gaan - dat was wel duidelijk bij hindernis 2.
    Hindernis 4: we hebben beiden een favoriete meisjesnaam. Spijtig genoeg niet dezelfde...
  • KINDERKAMER: oh ja, die wordt pas gebouwen 2-3 maanden na de baby geboren wordt.
Maar we hebben nog even tijd.
Toch?!

2 opmerkingen:

  1. Dubbel hé. De bevalling lijkt nog zo ver af, maar die negen maanden zijn in een wip voorbij.
    Hoe meer zwangerschappen hoe later die dingen beginnen te dringen. Al zou de stress bij mij ook toenemen nu hoor.

    Geniet er nog van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! In tegenstelling tot vorige keer lijkt deze zwangerschap zo snel voorbij te vliegen... Het wordt tijd dat we werk maken van de laatste voorbereidingen.

      Verwijderen